Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestelproces bij Schoolspullenvoorjou.nl verloopt in een aantal stappen:
1. PRODUCT SELECTEREN EN TOEVOEGEN IN DE WINKELWAGEN
Als u op de bestelknop klikt wordt het gewenste product automatisch in de winkelwagen toegevoegd. Het aantal staat automatisch op 1 en kan eventueel aangepast worden in de gewenste hoeveelheid.
2. DE WINKELWAGEN BEKIJKEN
Wanneer een product is toegevoegd in de winkelwagen, komt u gelijk in de winkelwagen terecht. U kunt op deze pagina ervoor kiezen om verder te winkelen of deze artikelen te bestellen.
3. BESTELLEN
Als u ervoor kiest om de artikelen te bestellen, komt u op een nieuwe pagina uit. Hier dienen de gevraagde persoonsgegevens ingevuld te worden voor de aflevering van de producten. Deze gegevens zullen worden opgeslagen voor enkel en alleen onze eigen administratie en zullen nooit worden vrijgegeven. Voor verdere uitleg hierover verwijzen wij u graag naar onze privacywetgeving.
Na het invullen van de persoonsgegevens kunt u de gewenste betaalmethode selecteren. U kunt hier kiezen voor iDEAL, Bancontact, AfterPay en de Schoolspullenpas. Nadat een van deze mogelijkheden is geselecteerd, kunt u in de meest rechter kolom uw bestelling controleren. Mocht u toch nog wat willen veranderen, kunt u ervoor kiezen om terug te gaan. Als de bestelling helemaal in orde is en de algemene voorwaarden geaccepteerd zijn, kunt u op ‘Definitief bestellen’ klikken.
4. BETALEN
De laatste stap om uw bestelling af te ronden, is om de betaling in orde te maken. Afhankelijk van de betaalmogelijkheid die u heeft geselecteerd, kunt u de gegeven stappen volgen en de betaling afronden.
5. BEVESTIGING
Wanneer de betaling is voldaan, wordt er automatisch een orderbevestiging gestuurd naar het opgegeven e-mailadres. Op deze bevestiging vindt u een overzicht van de bestelde artikelen en uw persoonsgegevens.
6. AFLEVERING
Zodra de bestelling in ons systeem is verwerkt en afgerond, wordt er een nieuwe mail gestuurd. In deze mail zit een link bijgevoegd en als er hierop wordt geklikt, opent u de track & trace. Op deze manier kunt u uw bestelling in de gaten houden en kunt u kijken hoe laat en wanneer de zending wordt afgeleverd.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wel kan het handig zijn om een account aan te maken. Zo zie je een overzicht van je bestelgeschiedenis. Daarnaast kan je ook items opslaan in jouw verlanglijstje.
Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Soms kan het voorkomen dat de orderbevestiging in de spam terecht komt. Kijk hiervoor in je ongewenste postvak. Mocht deze daar niet staan, kan het zijn dat je een foutje hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. In dit geval klopt het dat je geen bevestiging hebt ontvangen.
Nadat je een order hebt geplaatst wordt je doorverwezen naar de bevestigingspagina. In dit geval kan je er zeker van zijn dat wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je contact met ons op te nemen. Dit kan zowel telefonisch of per e-mail. We zullen opzoek gaan naar een passende oplossing.
Hoe wordt mijn bestelling voor Curaçao afgehandeld?
Wanneer je een bestelling voor Curaçao plaatst, word je persoonlijk nader over de afhandeling en aflevering geïnformeerd.
Bestelling Ophalen
U kunt bij het bestellen ook aangeven de bestelling te willen ophalen.
Dat kan op ons adres in Almere, Grindzuigerstraat 49 1333MS Almere
tussen reguliere werktijden van 8:00 tot 16:30 Maandag tm Vrijdag.
Hoe meld ik mijn retour aan?
Als je een account hebt aangemaakt bij ons op de site, kan je hier gemakkelijk je producten(en) selecteren die je retour zou willen sturen en de aanvraag van je retour versturen.
Mocht het zijn dat je geen account hebt aangemaakt, kan je het beste een mailtje sturen met een overzicht van wat je zou willen retourneren. Zo weten wij wat wij retour kunnen verwachten.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop? Dan kunt u uw bestelling, onder bepaalde voorwaarde, retourneren.
Uw bestelling dient, na ontvangst, binnen 14 dagen teruggestuurd te zijn. De kosten voor het retourneren van het product komen voor rekening van de koper. In het geval van een foutieve levering zullen de verzendkosten door Schoolspullenvoorjou.nl worden vergoed. In geval van retournering van de bestelling zal het aankoopbedrag van het product zo spoedig mogelijk worden terugbetaald. U kunt het product alleen ongebruikt en onbeschadigd retourneren. Vergeet hierbij niet de factuur of de pakbon mee te sturen. Uw bestelling kan geretourneerd worden naar het volgende adres:
Schoolspullenvoorjou.nl
Grindzuigerstraat 49
1333 MS Almere
Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Wanneer je het pakket retour hebt gestuurd, duurt het maximaal 10 werkdagen voordat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin verdere informatie over je terugbetaling.
Mocht je na 15 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen, dan raden we je aan om contact met ons op te nemen.
Wat is de retourtermijn?
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen ons retourtermijn van 14 dagen.
Retourkosten zijn wel voor eigen rekening.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bij bestellingen met een totaalbedrag boven de €30 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de €30 worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht:
Nederland €7,25
België €7,50
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Heb je op werkdagen voor 12:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende dag bezorgd (met uitzondering van zondag en Nationale feestdagen).
Soms kan het voorkomen dat er een kleine vertraging ontstaat bij de levering van de bestelling waardoor hij niet op de afgesproken dag wordt afgeleverd. Hier hebben wij helaas geen invloed op aangezien wij de bezorging uit handen geven aan PostNL. Houd hier dus, waar mogelijk, rekening mee.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. Zodra de bestelling is geplaatst en deze verwerkt is ons systeem, wordt er automatisch een track & trace-code gestuurd met een tijd van aflevering. Via deze link kan de bestelling in de gaten gehouden worden.
Ik ben op het moment van de bezorging niet thuis, wat nu?
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent op de aangegeven bezorgtijden. In dit geval zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij een van de buren. Mocht het zo zijn dat deze ook niet aanwezig zijn of het pakket niet willen aannemen, zal het pakket mee teruggenomen worden en zal er de volgende dag nog een afleverpoging gedaan worden.
Wanneer er de volgende dag alsnog sprake is van een mislukte bezorgpoging, wordt het pakket afgeleverd bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. U ontvangt hiervan een briefje in de brievenbus zodat u weet bij welk punt hij afgehaald kan worden.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bij Schoolspullenvoorjou.nl kan er op verschillende manieren worden betaald. Alle betalingen worden verwerkt door Mollie. Onderstaand een overzicht van de diverse betaalmogelijkheden:
IDEAL
Direct uw bestelling betalen? Met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk online betalen. De betaling kan voldaan worden via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank.
BANCONTACT
Ook met Bancontact kan er direct betaald worden. Dit is een betaalmogelijkheid voor Belgische betaalkaarten. Via hier kan de betaling, net zoals met iDEAL, vertrouwt, veilig en gemakkelijk online gedaan worden.